piątek, 5 lutego 2010

Ślimak

Siedziałam ja zwykle w kuchni, oglądałam CSI (znam już chyba wszystkie odcinki pokazywane na AXN) i w sumie z braku innego zajęcia skleciłam takie dwie skromne parki.

ABEO (z nigeryjskiego "szczęśliwy, że się urodził")

bardzo pozytywne, zakręcone kolczyki z masy perłowej, duże, lekkie, idealne do długich włosów




ABHA (po indiańsku oznacza "połyskujące piękno")

przepiękne bryłki-ciosanki kryształu górskiego. Zdjęcia mi wybitnie nie wyszły, a szkoda, bo kolczyki są piękne

NIE MA

3 komentarze:

kolczykiPysia pisze...

Śliczne kolczyki Tworzysz:) dałam Ci na moim blogu wyróżnienie :D za Twoje dzieła ;) Pozdrawiam serdecznie :D

rogi pisze...

Dziekuje Pysiu :)

Agnieszka pisze...

Uwielbiam masę perłową, a wtej postaci jest po prostu cudowna, taka czysta i lekka, lecz posiada w sobie cale morze tajemnic...