poniedziałek, 29 czerwca 2009

Ciężko

a nawet bardzo ciezko mi idzie, co zrobie jest jakies takie bez sensu
bedzie bez opisow, bo popsula sie klawiatura, pisze ekranowa ;/

NIE MA




NIE MA



NIE MA



NIE MA




NIE MA



NIE MA



nie obraze sie, jesli nikt nie skomentuje mych brzydactw

2 komentarze:

piechotka pisze...

2 i ostatnie! tak - już widze dlaczego;-) Są w oksydzie:-D A tak serio - popatrz jaki ja mam brak weny...:(

Rogata biżuteria pisze...

anusku,jak zaswieci nareszcie slonce wena wroci. przynajmniej taka mam nadzieje ;] bo chyba juz obie ledwo zipiemy.
te 1 tez sa w oksydzie, ale lekkiej, bo barwiony jadeit nie lubi oksydy, jak sie okazalo ;]